صفحه مناسب برنامه لاین:دریافت

* * * * * * * * 33 * * * * *

بسم اللّه الرحمن الرحیم



قرائت میکنیم صفحه 33 قرآن کریم
به نیت برآورده شدن حاجات شخصى و شفاى همه ى بیماران ﺳﻼﻣﺘﯽ و ﺗﻌﺠﯿﻞ در ﻓﺮج آﻗﺎ اﻣﺎم زﻣﺎن(ﻋﺞ)، ﻗﺮبة اﻟﯽ الله

جزء دوم-ﺳﻮره ﻣﺒﺎرﮐﻪ ﺑﻘﺮه آیات 211 تا آخر آیه 215

اﻟﻬﯽ ﺑﻤﻮﻻﺗﻨﺎ زﯾﻨﺐ(س) ﻋﺠﻞ ﻟﻮﻟﯿﮏ اﻟﻔﺮج...

************************

مردم را دوست من کن...

حق تعالى به حضرت موسى وحى فرمود:
 اى موسى!مرا دوست بدار و مردم را دوست من و مرا دوست ایشان گردان. موسى عرض کرد:خداوندا چه کار کنم که ایشان چنین شوند? خداوند فرمود:نعمتها و نقمتهاى مرا بیادشان آور تا مرا دوست بدارند زیرا ایشان انکار نمى کنند نعمتهاى مرا, و هر خوبى را از جانب من میدانند. و اگر بنده ى گریخته اى از درگاهم و گمشده اى از ساحت عزتم را به من بازگردانى از عبادت یک سال که روزهایش را روزه و شب هایش را به عبادت قیام کرده باشى برایت بهتر است. حضرت موسى عرض کرد: آن بنده ى گریخته ى درگاه تو کدام است? فرمود:گناهکاران و آنانکه فرمان مرا نمى برند. پرسید گمشده و گمراه کیست? فرمود:آن کسى که به امام زمان و شریعت دین خود جاهل باشد. 
 کتاب سخن خدا,مجموعه احادیث قدسى